بازخورد درباره این کالا

خط چشم مدادی اسموکی گلدن رز Golden Rose

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • انقضا تا : یک سال
  • ساخت کشور : ترکیه
  • ماندگاری : بالا
سرخاب فرنگی
ضمانت اصالت کالا فروشگاه اینترنتی سرخاب فرنگی
ارسال رایگان برای سبد خرید بالا 1 میلیون تومان

1 عدد در انبار

  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی سرخاب فرنگی
قیمت اصلی 210,000 تومان بود.قیمت فعلی 185,000 تومان است.
بروزرسانی قیمت: 29 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

خط چشم مدادی اسموکی گلدن رز Golden Rose

کشیدن خط چشمی زیبا و خوش حالت در آرایش چشم بسیار مهم است که کشیدن صحیح آن چشم ها را زیباتر می کند و به افزایش جذابیت و گیرایی چشم‌ها کمک می‌کند. اولین مار این است که با توجه به مهارت خود در کشیدن خط چشم یک خط چشم مناسب انتخاب کنید که خط چشم انواع و مدل‌های مختلفی مانند مداد چشم، مایع، ماژیکی، مویی، پودری و ژله‌ای دارد و هر فرد با توجه به مهارت و توانایی خود یک نوع مناسب را برای استفاده انتخاب می‌نماید.مداد چشم اسموکی گلدن رز یکی از مداد های با کیفیت عالی است که به خاطر ویژگی های منحصر به فردی چه دارد طرفداران زیادی در میان مردم پیدا کرده است.مداد چشم یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد و خوش دست برای کشیدن خط چشم بوده که در فرم دادن چشم و زیبایی آن بسیار تاثیر گذار است مداد چشم اسموکی گلدن رز بافتی نرم و روان داشته و به راحتی روی پوست پلک حرکت می‌کند و طرحی زیبا را روی چشم ها می نشاند و موجب ایجاد خطوطی زیبا و دودی روی پلک می‌شود. که این کار چشمان را جذاب وزیباتر نشان می‌دهد. مداد چشم اسموکی گلدن رز رنگدانه‌ای غنی و  مشکی دارد و برای داخل چشم هم قابل استفاده است. مداد چشم اسموکی گلدن رز ضدآب بوده، واصلا نمیربزد وزیر چشم ذا سیاه نخواهد مرد این مداد چشم بسیار بادوام بوده وماندگاری فوق العاده بالایی دارد و با دارا بودن اسفنج محو کننده حرفه‌ای، کاربردی راحت و آسان دارد. و کیفیت بالای مداد چشم اسموکی گلدن رز باعث محبوبیت بیشتر آن در میان مردم شده است. مداد چشم اسموکی افکت گلدن رز  برای همه خانم‌ها مناسب است. همچنین مداد چشم اسموکی افکت گلدن رز به ایجاد خطوطی زیبا در پشت پلک کمک کرده و جلوه‌ای جذاب و دودی به چشم‌ها می‌بخشد. این محصول رنگدانه‌ای غنی با ماندگاری بالا دارد.

ویژگی های مداد چشم اسموکی گلدن رز

ایجاد خط های دودی
بافت نرم و روان
مناسب برای استفاده در داخل چشم
رنگدانه‌های غنی
دارای ویتامین
ماندگار طولانی مدت
دوام تا 12 ساعت
ضدآب
دارای اسفنج محو کننده
کاربرد آسان

شیوه ی مصرف مداد چشم اسموکی گلدن رز

ابتدا مداد چشم را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشی سپس با برس محو کننده می‌توانید تناژ رنگ آن را به میزان دلخواه تغییر دهید. واین مدادع را می توانید برای داخل چشم استفاده کنید.

امتیاز کاربران به:

خط چشم مدادی اسموکی گلدن رز Golden Rose (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش