بازخورد درباره این کالا

سرم آبرسان پوست وزه Veze مدل هیالورونیک اسید

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • حجم : 100ml
  • انقضا تا : یک سال
  • بافت : سرم
  • ساخت کشور : چین
  • مناسب برای : انواع پوست
+ اطلاعات بیشتر
سرخاب فرنگی
ضمانت اصالت کالا فروشگاه اینترنتی سرخاب فرنگی
ارسال رایگان برای سبد خرید بالا 1 میلیون تومان


  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی سرخاب فرنگی
Original price was: 200,000 تومان.Current price is: 130,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 17 مهر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

سرم آبرسان پوست وزه Veze مدل هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی است که به طور گسترده در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن از جمله پوست، استخوان ها، چشم و غضروف وجود دارد. به دلیل ویژگی اتصال به آب و آب دوست بودن، هیالورونیک اسید، فضای بین فیبرهای متصل کننده کلاژن و الاستین را پر می کند که نتیجه این مورد برای پوست ، استحکام بیشتر و جوانسازی آن است. سرم هیالورونیک اسید Veze یکی جدیدترین محصولات این برند است که به صورت محلول و سرم تولید شده است.

سرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید وزه تمامی ویژگی‌ های یک آبرسان قوی را دارا میباشد. این سرم با نفوذ به لایه‌ های عمقی پوست رطوبت پوست را تامین کرده و مانع از خشکی آن خواهد شد. علاوه بر آن با ایجاد تعادل در چربی پوست گزینه‌ای ایده‌آل برای پوست‌های چرب لقب میگیرد. هیالورونیک اسید موجود در این سرم، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و طراوت و شادابی را به آن برمیگرداند.

با استفاده از سرم هیالورونیک اسید علاوه veze بر تامین رطوبت به تولید کلاژن در بافت پوست خود نیز کمک خواهید کرد که این امر موجب داشتن پوستی جوان و بدون آثار پیری مثل چین و چروک و شل شدگی میباشد. با افزایش سن جذب رطوبت در پوست کاهش یافته که مقدمه مشکلات بعدی مثل ضعف در چرخه کلاژن سازی پوست و در نتیجه بروز آثار پیری و بروز آسیب های سلولی خواهد شد. که با استفاده از سرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید ونزه (veze) این مشکل رفع شده و شادابی و سلامتی پوست در سنین بالاتر هم حفظ خواهد شد.

امتیاز کاربران به:

سرم آبرسان پوست وزه Veze مدل هیالورونیک اسید (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش