بازخورد درباره این کالا

پرایمر سه گانه تریپل تریت شیگلم Sheglam مدل Triple Threat

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • حجم : 30 ml
  • انقضا تا : یک سال
  • بافت : کرمی
  • ساخت کشور : سنگاپور
  • ماندگاری : بالا
  • مناسب برای : انواع پوست
+ اطلاعات بیشتر
سرخاب فرنگی
ضمانت اصالت کالا فروشگاه اینترنتی سرخاب فرنگی
ارسال رایگان برای سبد خرید بالا 1 میلیون تومان

6 در انبار

  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی سرخاب فرنگی
Original price was: 620,000 تومان.Current price is: 540,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 12 مهر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

پرایمر سه گانه تریپل تریت شیگلم Sheglam مدل Triple Threat

پرایمر سه گانه اصلاح کننده عیوب پوست مدل تریپل تریت شیگلم یک پرایمر مارپیچ سه رنگ با عملکرد 3 در 1 است. این محصول دارای خواص اصلاح کننده رنگ پوست، روشن کننده تیرگی ها و محو کننده عیوب می باشد. در نتیجه زیرسازی و آرایش پایه شما را ارتقا می دهد. پرایمر اصلاح کننده سه گانه شیگلم مدل تریپل تریت پوستی پرفکت و یکدست و بی نقص را برایتان به ارمغان می آورد. این پرایمر که با ترکیبات گیاهی و طبیعی ساخته شده است، به طور همزمان رطوبت پوست شما را حفظ و قفل می کند.

معرفی پرایمر اصلاح کننده سه در یک شیگلم Triple Threat Correcting

اگر می خواهید با ناهمواری پوست، منافذ باز، لک و تیرگی ها، کبودی، قرمزی، کدری و خستگی ظاهر پوستتان خداحافظی کنید، پرایمر سه گانه اصلاح کننده پوست تریپل تریت Sheglam را امتحان نمایید. پوست شما تنها با این پرایمر اصلاح کننده رنگ جدید، با ظاهری کامل و بی عیب فاصله دارد. این محصول چند منظوره و چند رنگ با فرمول ویژه خود، عیوب پوست را محو کرده و سطح آن را صاف و یکدست می کند. در نتیجه پوستتان را برای آرایشی بی نقص آماده می سازد. این محصول به دلیل داشتن سه رنگ مختلف برای همه انواع و رنگهای پوست مناسب است.

توضیحات تکمیلی پرایمر شیگلم اصلاح کننده عیوب پوستی تریپل تریت

پرایمر سه گانه اصلاح کننده پوست تریپل تریت شی گلم دارای بافت لوسیون مرطوب کننده است. این محصول دارای سه رنگ می باشد. رنگ سبز برای پوشاندن قرمزی و التهاب پوست، رنگ بنفش برای پوشاندن زردی و کدری پوست و رنگ صورتی برای پوشش پوست های کمرنگ و روشن بکار می روند. در نتیجه هر گونه تیرگی، لک، منافذ باز و سایر عیوب محو می شوند. پرایمر اصلاحی سه گانه شیگلم ماندگاری بالایی دارد و باعث افزایش کیفیت و ماندگاری آرایش می شود. همچنین از پوست محافظت می کند. این محصول وگان و فاقد مواد مضر مانند الکل و گلوتن بوده و ضد حساسیت است.

امتیاز کاربران به:

پرایمر سه گانه تریپل تریت شیگلم Sheglam مدل Triple Threat (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش